Dag 1 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Crappy Cambild yaaaay~


  1. Jag är ofta orolig över nånting, även om jag har ingen anledning alls att vara orolig över det.
  2. Ofta så måst folk förklara saker för mig två gånger innan jag riktigt förstår vad dom menar.
  3. Min största räddsla för att köra bil är att jag tror inte att jag klarar av att hålla mina tankar på vad jag gör och börjar dagdrömma, vilket kommer leda till att jag krockar.
  4. Jag blir alltid överlycklig när någon tycker om det jag har skrivit.
  5. När jag var mindre så var jag jätte intreserad av rymden, så mycket så jag skrev en lång uppsatts (på engelska) om planeterna i solsystemet.
  6. jag vill alltid ligga och dra mig minst en halvtimme innan jag stiger upp.
  7. När jag vaknar upp av mig själv så har jag alltid en random låt som spelas i huvudet. (I morse så var det Rihannas Disturbia, som jag inte har lyssnat på på ett bra tag.)
  8. Jag är dyslexier, men jag har ingen alvarlig from av det. (Jag stavar fel på mindre saker och gramatiken kanske inte alltid är rätt m.m.)
  9. Jag kunde engelska flytande när jag var 5-6 år.
  10. Om jag skulle få välja vilket yrke som hälst så skulle jag vilja bli detective.
  11. den första tv serien som jag såg varje vecka, som inte var teknad, var NCIS.
  12. Mina favorite spel är Professor Layton och Portal, även om jag inte klarar av alla gåtorna så får jag alltid en liten ego-boost varje gång jag lyckas med en lite svårare.
  13. Jag började sjunga i kör när jag gick i ettan eller tvåan (Eller yngre, jag kommer inte ihåg.) Och jag slutade när jag var på väg att sluta högstadiet.
  14. Den enda tv serien som jag kan se som handlar om att resa i tiden är Doctor Who,annars klarar jag inte av att se sånt.
  15. Jag är just nu hungrig och tänker hämta en skål med flingor och se på Criminal minds, det är väll intressant fakta, right?

Kommentarer
Postat av: Dane

Nå, som vi sa om trean igår så är det nåt ALLA gör när de kör X'D

2012-02-15 @ 21:11:47
URL: http://erunamiryene.blogg.se/
Postat av: Dane

...och nummer 14, sa du inte i helgen att du sett Back to the Future som tv-serie? ^^'

2012-02-16 @ 07:23:54
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0