Dag 3 - Min framtid

I min framtid så (hoppas jag) att jag är chef på butiken hemma i byn. Jag vet att det kommer bli jobbigt och många har undrat om jag kommer att klara av det, men jag är ganska säker på att jag kommer att göra det. Det är desutom i mitt blod att jobba som försäljare, tack vare mamma och mormor.
Jag hoppas också att jag får resa mer, specielt med Cap't och Junsui, det finns så många ställen vi måst resa till tillsammans! Och jag hoppas på att jag hittar den rätta, får gifta mig, och får barn.
Jag vill också vara där när mina näraste får gifta sig, skaffar egna barn och hus.
Men det som jag hälst vill att ska hända i framtiden är att jag får vara lycklig. Och att alla mina vänner får vara lyckliga och att vi alla blir gamla och bor på samma ålderdomshem och skrattar åt alla ungdomar som tror dom är så coola med sina fancy-saker och så ska vi skrika på dom för att dom är för högljuda. Jag vill att vi ska racea genom korridorerna med våra rullstolar och rullatorer, jag vill kunna vara utomhus med dom och sitta i solen och läsa böcker med dom...
Ja, min framtid vill jag att ska vara fylld med skratt och lycka med mina vänner, det är nog det jag vill mäst. <3

Kommentarer
Postat av: Dane

Haha, det hoppas jag med!! :D <3

2012-02-25 @ 22:50:41
URL: http://erunamiryene.blogg.se/
Postat av: Junsui

Hahaa, oooh, låter härligt! Hoppas jag med!! :D <3<3

2012-02-28 @ 22:49:13
Postat av: Erin Gäddnäs

Det är en fin tanke <3 Man kan börja i små steg, som en picknick på våren =)

2012-03-05 @ 22:26:02
URL: http://www.erinidamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0