Holding up your flag high in the air

Okay! så om man ska starta om nu när man har en ny layout (vilket cap't hjälpe mig med, TAACK <3) Så vi tar och testar den här listan som Cap't och andra håller på med, och hoppas på att jag håller den här uppdaterad XD


Dag 1 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 2 - Tre saker som finns i vår lägenhet
Dag 3 - Min framtid
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Varför började du blogga?
Dag 6 - Tre tv-serier du älskar
Dag 7 - Fem bilder som gör mig glad
Dag 8 - Ett foto i timmen rån att jag stiger upp tills jag går och lägger mig
Dag 9 - En favoritplats
Dag 10 - Fem bloggar jag läser
Dag 11 - Ett kort någon annan tagit på dig
Dag 12 - Bild på din garderob
Dag 13 - Detta gör jag på helgerna
Dag 14 - En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 15 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 16 - Bild på det du köpte senast
Dag 17 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 18 - Sätt din musik på shuffle: Första 10 låtarna som spelar
Dag 19 - Bild på sminket du brukar använda
Dag 20 - Ett foto på mig och min partner
Dag 21 - Det här åt jag till frukost idag
Dag 22 - I min handväska
Dag 23 - Något jag längtar efter
Dag 24 - Tre bilder från då jag var liten
Dag 25 - Tre filmer jag gillar
Dag 26 - Fem minnen från 2011
Dag 27 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 28 - Det här hade jag på mig idag
Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30 - Planer för nästa månad
Dag 31 - Fem bra saker som hänt under de här 31 dagar

Kommentarer
Postat av: Dane

Wohoooo 8D och varsågod, det var kul att peta med den xD

2012-02-11 @ 14:39:58
URL: http://erunamiryene.blogg.se/
Postat av: Junsui

Yaaaaay en Eifooos! 8D Och snyyyygg layout! :D

2012-02-11 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0