Dag 6 - Tre tv-serier du älskar

CSI Miami
Av alla CSI serierna så är Miami min favorit. Karaktärerna är underbara, avsnitterna är intresanta och ja, det finns nog ingenting som jag kan klaga över.
YEEEAAAH!!

NCIS
Den första criminal seiren som jag började se, och antagligen den som fick in mig på alla dessa CSI serier. Vi hade en tradition i familjen att vi alla satt oss framför tvn för att se avsnitterna och försöka gissa vem mördaren var. Jag hade oftast rätt och farsan anklagade mig för att redan ha sett avsnittet fast jag inte hade det.
Jag borde se om alla avsnittena och komma ifatt den igen, för jag har inte kommit förbi säsong fem ännu. *gråt*
Criminal Minds
Den senaste serien som jag har börjat se på, and it is awesome!
Den här handlar om FBI agenter som försöker ta sig in i huvudet på mördaren för att hitta och arrestera honom/henne. Dom drar upp fakta om riktiga mördare så det är en bonus till på det hela.
HAHAHAHA nej jag ser bara på kriminal serier, vadådå? X'D
Andra serier som jag ser/har sett: Supernatural, Firefly, CSI New York och Game of Thrones. Finns säkert fler men det kommer jag inte på just nu ^^'

Kommentarer
Postat av: Dane

Haha jaaaa, lite kul att alla tre är kriminalserier... XD

2012-03-23 @ 20:41:12
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0